وبلاگ آموزشی نینی مود

ساخت وبلاگ

بازی های فکری یکی از ساده ترین و شاید بهترین روش های پر کردن اوقات فراغت است، از قدیمی ترین روش هایی که می توان به آن اشاره نمود همین بازی های فکری است که ریشه ای عمیق در تاریخ بازی های فکری و هیجانی کشور ایران دارد. اگر کمی با تاریخچه بازی های سنتی و بومی هر منطقه آشنایی داشته باشید به سادگی درک خواهید کرد که از دیرباز بازی های فکری مورد استقبال جمع های دوستانه، تجمع های خانوداگی و بسیار موارد دیگر گرفته است. اکنون نیز همین بازی های فکری با شیوه های جدید تر و بهتر تهیه آماده شده است که در تمام مراکز سراسر ایران می توان به آنها دسترسی داشت. 

بازی های فکری که امروزه بازی می شوند در برخی از دسته بندی هایی قرار دارند که باعث می شود تا خریدار و بازیکن به سادگی بر حسب علاقه برد گیم مورد نظر خود را انتخاب کند. وجود بازی های فکری در همه تنوعی و در هر عرصه باعث شده است که طرفداران بازی های رومیزی و برد گیم بیش از پیش باشند و از آنها استقبال نمایند. بازی های فکری علاوه بر اینکه بهترین شیوه و ابزاری است که می تواند اوقات فراغت شما را پر کند می تواند مزیت های بسیار زیاد و البته تاثیر گذاری برای بازیکنان آن نیز داشته باشد، از جمله این مزیت ها می توان به تقویت حافظ کوتاه مدت و بلند مدت، جلوگیری از آلزایمر در سنین بالا، درگیر کردن ذهن و به چالش کشیدن آن، آموزش انواع راه حل ها و اینکه چگونه در هر موقعیت و هر مشکلی چه واکنش هایی باید نشان داد، اشاره کرد.  

برد گیم های رومیزی

در کل بازی فکری در این روز ها که به خصوص استفاده از گوشی های همراه بسیار درمیان رده سنی کودکان حتی بزرگسالات رواج یافته است، می توانند بهترین شیوه برای دور شدن حتی برای مدتی از فضای مجازی و تجربه یک بازه زمانی بسیار خوب در کنار خانواده و دوستان باشد. اما در این مقاله از سایت بازی تحریر خواهیم پرداخت به برخی از بازی های فکری رومیزی و برد گیم ها که اساس کار آنها تقویت حافظه می باشد. برد گیم یا همان بازی رومیزی یکی از دسته بندی های بازی های فکری است که بیشترین استقبال از آن می شود، پس اگر شما هم از طرفداران و علاقه مندان به برد گیم ها هستید پیشنهاد می کنیم ا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

برد گیم 

برد گیم همان نام انگلیسی بازی رومیزی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد، به خصوصی برخی از آنها که به صورت داستانی و با محتوایی اشاره شده به گیم ها و فیلم های محبوب می باشند. این روزها برد گیم هایی که طراحی می شوند بسیار متنوع و به داستان های سینمایی مربوط هستند که در نتیجه باعث می شود علاقه مندان به صنعت سینما و گیمینگ نیز از این دسته بازی های فکری استقبال نمایند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب ترین بازی های فکری رو میزی می پردازیم.  

بازی فکری رومیزی

بازی فکری مونوپولی 

خرید بازی فکری مونوپولی یکی از پیشروهای بازی های استراتژیک می باشد که مزایای زیادی از جمله تقویت قدرت تصمیم گیری و انتخاب، قدرت ریسک پذیری و واکنش های مناسب در برحه های حساس اشاره کرد. ویژگی های برجسته مونوپولی تاثیر گذاری زیاد بر روی هوش تجاری و اینکه بازیکن چگونه می تواند از سرمایه های کوچک به مقام های بالاتر برسد، است.  این بازی فکری که اولین نسخه آن به صورت برد گیم در سال 2009 وارد بازار شد، به دلیل استقبال خوبی که توسط قشرهای مختلف جامعه از آن کردند تا بدین روز انواع مونوپولی را با محتواهای متنوع برای علاقه مندان خود آماده و در دسترس قرار داده است.  

برد گیم مونوپولی

دوز 4 سو 

شاید تا قبل از این اسم بازی دوز را شنیده باشید که بر روی یک صفحه مدرج  با جایگاه هایی در گوشه آن است. این بازی رو میزی که می خواهیم برای شما معرفی کنیم نیز همانند همان بازی دوز است ولی با این تفاوت که در این کنسول بازی تعداد مهره ها زیاد و چنیش مهره ها به صورت عمود بر میز است که هر بازیکن بتواند چهار مهره خود را به صورت متداول افقی، عمودی و مورب بچیند برنده بازی خواهد بود. از جمله مزیت های این بازی می توان به تاثیر گذاری زیاد در افزایش سرعت تصمیم گیری درست و به چالش کشیدن ذهن بازیکن اشاره کرد. بازی دوز 4 سو از جمله بازی هایی رو میزی است که می توانید مدتی را با آن در کنار دوستان و خانوده سرگرم شوید.

منبع: https://bazitahrir.com/the-best-board-games

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 96 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:53

دوران بارداری دارای ملزومات خاصی است که این وسایل فقط شامل نوزادان نمیباشد.  در این امر راحتی مادران نیز مورد توجه است. همانگونه که تجهیزات و وسایلی برای آرامش نوزادان طراحی شده است برای راحتی مادران آنها نیز تفکری کرده اند. سوتین بارداری یکی از این وسایل است. این سوتین نتنها باعث راحت تر شدن پروسه شیردهی و راحتی نوزاد میشود بلکه  سلامت مادر را نیز تضمین میکند. چپوشیدن سوتین ها تنگ و نا مناسب علاوه بر اینکه میتواند باعث بروز بیماری پوستی و حساسیت های پوستی شود که این حساسیت ها به نوزاد نیز قابل انتقال است. همچنین پوشیدن سوتین های تنگ باعث فشار به غدد شیری سینه و پستان مادر میشود. فشار به غدد شیری می تواند باعث مسدود شدن مجاری شیری و تورم و فشار داخلی به آن شود. سوتین های شیردهی هم دارای انواع مختلفی هستند. نوعی از آنها دارای دو کاپ هستند که کاپ رویی به سادگی باز میشود و میتوانید به سادگی به شیر دادن بپردازید. سوتین های دیگر معمولا از الیاف مصنوعی و پلاستیکی  ساخته میشوند و با دارا بودن فنر ها و سیم ها در آن می تواند برای سلامت پستان مضر باشد. سوتین های شیردهی عموما از جنس های نخی و ضد حساسیت استفاده میکنند که باعث میشود پوست و بدن از تنفس کامل و خوبی برخوردار باشد. همچنین این سوتین ها به دلیل دارا بودن بند پهن فشار بر روی کمر و گردن کاهش می یابد و دارای راحتی بیشتر و بهتر است. امروز در بافیلو مگ ما قصد داریم که که به باید و نباید های پوشیدن سوتین بارداری بپردازیم. آیا پوشیدن سوتین بارداری باعث آسیب به سینه ها میشود یا استفاده از آن مفید میباشد. اگر شما هم خودتان یا عضوی از خانواده تان زایمان در پیش دارید امروز با ما همراه باشید.

سوتین های شیردهی معمولا دارای سایز های متفاوتی از سینه بند های عادی هستند. در دوران بارداری و بعد از زایمان سینه ها دچار افزایش سایز میشوند و به صورت معمول باید سوتین های شیردهی و بارداری را چند سایز بزرگتر از حات عادی انتخاب کنید.

سوتین بارداری

چه نوع سوتین شیردهی را باید خریداری کنید؟

شما در ماه های ابتدایی به دلیل تورم سینه هایتان معمولا بیشتر در زمان ها را در خانه هستید برای همین باید از سوتین هایی انتخاب کنید که راحتی شما را تضمین کند در این دوران سوتین های شیردهی انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

سوتین های شیردهی کانتور چیست؟

سوتین های کانتور معمولا دارای کاپ های صاف هستند که در ماه های ابتدایی میتوانید کاپ هارا به سمت پایین جمع کنید و دسترسی سریع به سینه داشته باشید. این سوتین ها تا سه چهار ماه بعد از زایمان که فعالیت مادر افزایش می یباد بسیار مناسب می باشد.

سوتین-بارداری

اندازه سوتین شیردهی مناسب

همانگونه که گفته شد سینه و پستان در این دوران دچار تغییرات و تورم میشوند پس بهتر است در خرید سوتین بارداری عجله نکنید و اجازه دهید حداقل 8 ماه از دوران بارداری شما عبور کند که بیشتر تغییرات و افزایش سایز ها در بدن شما انجام شود بعد از آن بتوانید با چشم باز به انتخاب سایز سوتین بپردازید.

راحت ترین سوتین سینه بند شیردهی

سوتین های شیردهی دارای نوار های پهن تر و بند های متقاطع و تعلیق کمتری را دارا هستند. این سوتین ها معمولا در دوران اول بارداری بسیار مناسب هستند این سوتین ها علاوه بر اینکه دسترسی سریع و آسان به پستان را به شما میدهد راحتی شما را نیز در هنگام خواب و شیردهی تضمین میکند. با توجه به اینکه در هنگام خواب غدد در پستان به تولید شیر میپردازند.  باید در کاپ سوتین یک دستمال قرار دهید تا سوتین رخت خواب شما را کثیف نکند.

انواع سوتین شیردهی

سوتین شیردهی فرانسوی : این نوع سوتین شیردهی از طرف  جلو متقاطع ساده میباشد که به شما اجازه میدهد  در هنگام شیردهی با یک دست آن را به آسانی کنار بزنید. این سوتین بدون داشتن کش ، بدون بست و بدون سیم ، راحتی هنگام خواب  شما را تضمین می کند.

سوتین شیردهی ارگانیک پنبه ای : این نوع سوتین دارای یک نوع از سوتین های نرم و راحت است که در هنگام شیردهی به آسانی با دو خز کاپ های سینه را در بر میگیرد.

سوتین Simply Sublime : این نوع سوتین دارای بند قابل تنظیم و کاپ متحرک است که این نوع سوتین ها معمولا بدون درز و و صاف و پارچه ای و از جنس کشسان تشکیل شده اند. این نوع سینه بند ها می تواند بسیار مناسب برای کاربرد های مختلفی باشد. این نوع می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما در هنگام فعالیت های بیشتر باشد. اگر قرار است در هنگام بارداری یک سوتین خریداری نمایید. بهتر است که از این نوع سوتین ها انتخاب کنید.

منبع: https://mag.bafilo.com/mateity-bra-dos-and-donts/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 235 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:49

بازی های معمایی گروهی از بازی های رومیزی هستند که ذهن و افکار بازیکنان را به چالش می کشند و بازیکنان باید سعی کنند با استدلال ها و نتیجه گیری های صحیح در زمان معین معماها و حتی جریمه های بازی را حل کنند. این نوع بازی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین انواع بازی های رومیزی است و همه باید حداقل یکی از این بازی ها را امتحان کنند.

بازی های معمایی علاوه بر این که باعث ایجاد لحظات شاد و مفرح می شود از طرفی مغزمان را هم ورزش می دهد و باعث تقویت ذهن و حافظه می شود در این مقاله به بررسی انواع بازی های فکری و مزایای بازی کردن با آن ها خواهیم پرداخت اگر می خواهید با بازی های معمایی بیش تر آشنا شوید با ما در مقاله ی بازی تحریر همراه باشید.

انواع بازی های معمایی

بازی های معمایی انواع مختلفی دارند ولی در این قسمت به معرفی 4 نوع از آن ها که سودمند ترین آن ها نیز است خواهیم پرداخت. این بازی ها را باید به صورت گروهی انجام داد و نمی توان به صورت تک نفره انجام داد. بازی های معمایی عبارتند از: 

  • بازی کارتی
  • بازی رو میزی یا برد گیم
  • بازی ساختنی
  • بازی هوشی، تستی و فکری معمایی

بعضی از بازی های معمایی را می توان به صورت انفرادی نیز برای سرگرمی و گذراندن وقت بازی کرد اما در این صورت از بسیاری از فواید بازی فکری دور خواهیم ماند به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم این بازی ها را به صورت گروهای انجام دهید تا به صورت کامل از مزایای بازی های معمایی بهره مند شوید. 

مزایای بازی های معمایی

سرگرم شدن و فراهم شدن اوقات شاد یکی از مزایای بازی های معمایی است همچنین بازی های معمایی تاثیر زیادی بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن دارند از جمله مزایای بازی های معمایی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کمک می کند تا بیش تر و بهتر بر روی کارمان تمرکز کنیم
  • باعث بهبود و افزایش عملکرد مغز می شود
  • گروهی بازی کردن بازی های معمایی باعث افزایش دوستی و صمیمیت می شود
  • این نوع بازی ها هیچ محدودیت سنی ندارند
  • از این نوع بازی ها می توان برای آموزش و تربیت کودکان استفاده کرد
  • باعث افزایش هوش هیجانی می شود.
وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 15:04

مشاهده جایگاه کلمات کلیدی و ابزار پیداکردن کیورد گپ  و تحقیق کلمات کلیدی و ابزاری برای پیشنهاد دامنه و چک کردن
دامنه های آزاد ابزارهایی برای کمک به استراتژی محتواییو راه اندازی کسب و کار و کمک به وب مستر ها و متخصصین سئو

رتبه یاب

رتبه یاب ابزاری است که روزانه رتبه های سایت شما، نمودار کاهش و افزایش آن را بررسی میکند.

همچنین زمان هایی که فرایند خاصی را روی سئو سایت انجام می دهید به کمک این ابزار به راحتی نتایج آن را می توانید مشاهده کنید.

دامنه یاب

تا حالا شده برای پیدا کردن دامنه ساعت ها وقت تلف کرده باشید؟ ابزار دامنه یاب برای پیدا کردن دامنه های خاص به شما کمک می کند تا بهترین، تخصصی ترین و کاربردی ترین دامنه ها را در حداقل زمان به کمک ابزار دامنه یاب پیدا کنید.

  • کاربرپسند
  • تخصصی
  • کاربردی
  • حداقل زمان
اولین ابزار شبیه ساز سرچ کنسول در دنیا

ملخ ( شبیه ساز سرچ کنسول رقبا )

این ابزار به شما کمک میکند راه چندین ساله را یک روزه طی کنید و راهی که رقیبتان در 1 سال طی کرده رو شما در چند روز طی کنید

منبع: http://rankfind.net/tools/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 13:13

آزمایشات برای بیماری های عفونی مانند؛ اچ آی وی، هپاتیت B و C، سیفلیس و غیره نیز از ضروریات قبل از ازدواج در ترکیه هستند. بسته به سابقه شخص و سابقه خانوادگی ان، بیماری های مختلف دیگری مانند تالاسمی نیز مورد آزمایش قرار می گیرند. معمولاً این آزمایش ها به عنوان آزمایش های ازدواج فامیلی نیز شناخته می شوند.

چرا برای ازدواج در ترکیه نیاز به آزمایش خون دارید؟

اگر شما یک خارجی هستید و می خواهید با یک شهروند ترکیه ازدواج کنید، می توانید برای جمع آوری تمام مدارک لازم برای عروسی مشکل داشته باشید. یکی از مدارک ضروری، گزارش آزمایش خون است. این مقاله به شما کمک می کند تا با تمام مدارکی که برای ازدواج در ترکیه باید همراه داشته باشید آشنا شوید.

اما از آنجایی که گزارش های پزشکی نیز یکی از مهم ترین و ضروری ترین مدارک است، تاکید می کنیم که چرا برای ازدواج در ترکیه نیاز به آزمایش خون دارید و آزمایش های خون مختلفی که در حالت ایده آل باید قبل از ازدواج انجام دهید تا زندگی سالم و شادی داشته باشید چیست. زندگی زناشویی نه تنها در ترکیه، انجام آزمایش خون قبل از ازدواج در همه کشورهای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فقط یک آزمایش خون قبل از ازدواج می تواند ارزیابی دقیق سلامتی خود و همسرتان را به شما ارائه دهد. این می تواند هر گونه بیماری قابل انتقال، ژنتیکی یا عفونی را که ممکن است ناآگاهانه شریک زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد، آشکار کند. در حالی که ازدواج یکی از قابل توجه ترین و به یاد ماندنی ترین رویدادهای زندگی یک فرد است، انجام آزمایش خون قبل از ازدواج می تواند به شما آموزش دهد و اطلاعات بهداشتی مناسبی را در مورد شریک زندگی خود و همچنین خودتان در اختیار شما قرار دهد.

این می تواند در رابطه با عوامل ارثی نیز تصویر بزرگتری به رابطه شما بدهد. این به شما در شناسایی خطرات بالقوه سلامتی کمک می کند تا بتوانید در صورت لزوم اقدامات احتیاطی و درمان را انجام دهید.

انجام آزمایش خون قبل از ازدواج در ترکیه چه اهمیتی دارد؟

انجام غربالگری قبل از ازدواج بسیار مهم است، زیرا می تواند به شما در تشخیص هر گونه عفونت زیرین در همسرتان مانند HIV، هپاتیت B یا C و سایر بیماری های مقاربتی کمک کند. همچنین به شما در تشخیص اینکه آیا شما یا شریک زندگیتان ناقل هر گونه اختلال ژنتیکی هستید کمک می کند. این می تواند به شما در ارزیابی خطری که ممکن است برای فرزندان تازه متولد شده خود داشته باشید کمک کند. برخی از بیماری ها می توانند بر نسل های بعدی شما تأثیر بگذارند، مانند: هموفیلی، تالاسمی یا بیماری های سلول داسی شکل.

چه آزمایشات خونی که برای ازدواج در ترکیه نیاز است؟

معمولاً بررسی‌های روتین مانند شمارش کامل خون، آزمایش و سازگاری گروه خون و همچنین فاکتورهای رزوس مهم هستند. آزمایشات برای بیماری های عفونی مانند؛ اچ آی وی، هپاتیت B و C، سیفلیس و غیره نیز از ضروریات قبل از ازدواج در ترکیه هستند. بسته به سابقه فرد و سابقه خانوادگی ان، بیماری های مختلف دیگری مانند تالاسمی نیز مورد آزمایش قرار می گیرند. معمولاً این آزمایش ها به عنوان آزمایش های ازدواج فامیلی نیز شناخته می شوند. در صورت وجود هر گونه اختلال در گزارش ها، می تواند منجر به ارث بردن یک ژن خطرناک در نسل بعدی کودک شود که می تواند منجر به یک کودک بیمار شود

تست تالاسمی

تالاسمی یک اختلال ارثی در خون است. از والدین به فرزندانشان منتقل می شود. اگر پدر و مادر هر دو ناقل تالاسمی باشند، فرزندان تالاسمی فرزند (فرزندان) خواهند بود. داشتن یک کودک مبتلا به تالاسمی می تواند بار روانی، مالی و همچنین اجتماعی را برای شما و شریک زندگی تان به همراه داشته باشد.

تست سازگاری گروه خونی

دانستن گروه خونی همسرتان بسیار مهم است زیرا همه نمی توانند به یکدیگر خون اهدا کنند. برخی از گروه های خونی به هیچ وجه با یکدیگر سازگار نیستند و می توانند منجر به بارداری پرخطر و حتی در برخی موارد منجر به مرگ شوند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از ازدواج در ترکیه از گروه خونی یکدیگر و فاکتور رزوس آگاه باشید. هر گونه ناسازگاری در فاکتور رزوس می تواند منجر به عوارض بارداری به خصوص برای فرزند دوم در رحم شود زیرا آنتی بادی های خون مادر می تواند سلول های خونی جنین نوزاد را از بین ببرد.

تست باروری

آزمایش باروری آزمایش دیگری است که باید قبل از ازدواج در ترکیه انجام دهید. اگرچه چندین روش درمانی برای ناباروری وجود دارد، اما بسیار پرهزینه هستند. به یاد داشته باشید که هیچ علائم واضحی از ناباروری وجود ندارد. اما همیشه می‌توانید بینشی در مورد اینکه آیا تخمدان‌هایتان سالم هستند و تعداد اسپرم‌ها برای تولید مثل کافی است یا خیر، دریافت کنید.

تست بیماری های مقاربتی

بیماری هایی مانند سوزاک، سیفلیس، تبخال و غیره از طریق رابطه جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند. برخی از این بیماری ها تهدید کننده زندگی هستند و می توانند برای تمام عمر مزمن شوند. برای جلوگیری از ابتلا به چنین بیماری هایی از شریک زندگی خود، انجام آزمایش STD مهم است. این یک آزمایش خون ساده است و می تواند شما را نه تنها از هرگونه آسیب روانی و فیزیولوژیکی نجات دهد، بلکه شما را از ابتلای ناخودآگاه به این بیماری نیز نجات دهد.

منبع: /https://limateb.com/blood-test-for-marriage-in-turkey

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 20:07

سوله ها همان سازه های عظیم و بزرگ که در شهرک های صنعتی استان ها بیشتر شاهد آنها هستیم، ساختاری بسیار مقاوم و یکپارچه کاربرد های زیادی در دنیای صنعت دارد. سوله سازی از زمان های قدیم مورد استقبال صنعتگران و فعالان این حوزه واقع شده است اگر به تاریخچه ساخت سوله های صنعتی در ایران نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که در کشورهای دیگر ساخت سوله به زمان های خیلی دور می رسد، در آخرین بررسی که انجام شد ساخت سوله برای اولین بار در کشور انگلستان در حدود سال های ۱۷۵۰ و ۱۷۵۱ انجام گرفته است.

در مورد تاریخچه سوله سازی در کشور ایران هم می توان به ۷۵ سال پیش اشاره کرد زمانی که برای اولین بار ساخت سازه های سوله در ایران رواج یافت. بدین ترتیب سوله سازی با گذشت زمان در میان مشاغل صنعتی محبوب شد، فضای مناسب زیاد و همچنین هزینه تمام شده پایین تر از جمله علت هایی بود که صاحبان مشاغل صنعتی به ساخت و احداث سوله روی آوردند.

نوع سازه های صنعتی نیز با گذشت زمان متوجه تغییراتی شده است که در آخر سبب شده است تا ما با سوله سبک های امروزی آشنا شویم، به کار بردن بتن در ساختار سوله از دیر باز به دلیل هزینه بالا و سختی احداث آن که نمی توان در بیشتر مکان ها استفاده کرد، سبب شده است سازه های فلزی با اتصالات پیچی پدید آیند.

سوله

سازه های فلزی که ما امروزه با انواع کم و بیش آشنایی داریم مانند سازه های سنگین و یا سازه های پوسته ای که با پیشرفت در حوزه علم مواد، ما شاهد این هستیم که دیگر سوله ها با وزن های بسیار زیاد و خیلی سنگین ساخته نمی شوند. بار دیگر این قدرت علم و خلاقیت تکنولوژی علوم مواد است که سبب می شود گام های بزرگی در حوزه های مختلف به خصوص صنعت  برداشت.

تا کنون با تعریف ساختار سوله و تاریخچه سوله سازی در ایران و سایر کشورها، کمی آشنا شدید. پس در کل می توان گفت که سوله ها سازه هایی بزرگ و فلزی می باشند که به صورت شیب دار ساخته می شوند، در طراحی ساختار سوله ها از محاسبات فنی خاصی استفاده می شود تا هم به صورت مساوی وزن و نیروهای سازه را به سمت زمین انتقال داد و هم مقاومت سازه را در برابر انواع تنش ها، لرزه های سطح زمین و شرایط جوی مختلف که سبب می شود بار اضافی یا همان بار مرده بر روی سوله اعمال شود، ثابت نگه دارد.

حال در این مقاله از بیستون سازه قصد داریم شما را با کاربرد های سازه های سوله آشنا کنیم، این سازه ها که در حجم های وسیعی ساخته می شوند می توانند برای بسیاری از فعالیت ها مفید باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

هزینه تمام شده بسیار پایین تر

اول از همه باید به این مسئله اشاره شود که به دلیل هزینه های پایین در احداث سوله، بسیاری از صنعتگران به این سازه ها روی می آورند، با کمی برآورد کردن هزینه های یک کارگاه در نزدیکی های شهر همراه با کرایه آن و از همه مهم تر داشتن فضای مناسب و بزرگ که به راحتی بتوان فعالیت را در فضای داخلی آن انجام داد، ویژگی می باشد که نمی توان در همه جا پیدا کرد و اگر هم پیدا شود صاحب مشاغل را با هزینه های به نسبت زیاد روبه رو می کند.

هزینه ساخت سوله

کاربرد سوله در حوزه گلخانه ای

سوله ها امروزه با توجه به نوع ساخت و سازه آنها کاربرد زیادی دارند، به عنوان مثال ساختار سوله هایی که برای درست کردن گلخانه ها استفاده می شود با ساختار سوله هایی که برای آشیانه هواپیما و جنگنده ساخته می شود بسیار متفاوت است. برای ساخت گلخانه ها تیپی از سوله ها را به کار می برند که می توان گفت زیر مجموعه سوله سبک می باشد و ساختار آنها بسیار سنگین نیست. گلخانه ها که در چند سال گذشته بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و همان طور که می توان در سطح جامعه مشاهده کرد، به دلیل تفاوت دمایی محیط داخلی و بیرونی گلخانه از هم میوه ها و محصولات فصل های مختلف را می توان در سایر فصل ها پرورش داد و به مصرف رساند.

سازه های گلخانه ای

سوله هایی برای پرورش قارچ

سوله ها علاوه بر کارایی زیاد در سازه گلخانه ها، بهترین فضا و ساختارهایی می باشند که می توان برای پرورش قارچ فراهم کرد. تهویه مناسب به همراه عایق بودن دیواره ها، جلوگیری از ورود هرگونه حشرات و سایر حیوانات یکی از اساسی ترین اولویت هایی است که برای انتخاب سالن پرورش قارچ به آن توجه می شود. سوله ها نیز همین ویژگی ها را دارا می باشند واین امر سبب می شود که برای پرورش قارچ از سوله ها استفاده شود.

منبع: https://www.bisotoonsazeh.com/what-can-be-done-with-a-pile/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 14:18

استان مازندران دارای مناطق ساحلی زیادی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، یکی از این شهرها رامسر است که شهری زیبا و ساحلی است که جنبه های گردشگری زیادی دارد. رامسر یکی از بهترین نقاط گردشگری استان مازندران است که با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان می توانید در سفر به این شهر زیبا از دردسر یافتن و انتخاب بهترین نقاط گردشگری دوری کنید.

رامسر علاوه بر داشتن مکان ها و مناطق جذاب و بکر، ویژگی های هیجان انگیز دیگری نیز دارد و آن فرصتی است که در شب در کنار خانواده و دوستان خود از تمام جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرید.

حتما تصمیم گرفته اید که از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش طبیعت را برای تقویت روح خود تجربه کنید و چه جایی بهتر از شخصیت مازندران و الماس این خطه رامسر که توانایی خلق بهترین خاطرات برای مردم صرف نظر از سلیقه را دارد.

عروس مازندران، همین عنوان به تنهایی برای درک ارزش این شهر کافی است. شهری که با جنگل و سواحل و آبشار همه مسافران را مجذوب خود می کند. اگر شما هم مثل من تجربه سفرهای مکرر به رامسر را دارید حتما می دانید که سفر به رامسر بدون بازدید از ساختمان های رامسر، جنگل دالخانی، پارک صفارود، چشمه های آب گرم مانند سادات محله و سیاسرت، ایج، صفارود سفری بدون لذت بردن است.

اگرچه رامسر هر ساله در فصل زمستان سفید پوش می شود، اما به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر و آب و هوای معتدل، آب و هوای رامسر بسیار متعادل است و بهترین لحظات فراموش نشدنی سفر زمستانی را برای شما رقم می زند.

امروزه شاید سخنان بالا دلیل کافی برای این باشد که رامسر در تمام فصول و زمان های سال دارای دیدنی هایی جذاب، تمیز و زیبا باشد، بنابراین انتخاب بهترین زمان برای رفتن به این شهر کاری پیش پا افتاده است چرا که رامسر با خلق بهترین خاطرات با بهره گیری از جاذبه های تمام فصول سفری فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان رقم می زند.

حالا که متوجه شدیم در هر فصلی می توانیم به شهر رامسر برویم و بهترین خاطرات و احساسات را حس کنیم، بیایید نگاهی به بهترین نقاط گردشگری رامسر در دوره های مختلف بیندازیم.

اما قبل از معرفی و بررسی جاذبه های گردشگری هر یک از فصل های شهر رامسر بیایید به سراغ یکی از بهترین و معروف ترین جاذبه های شهری رامسر برویم که در هر فصلی از سال جذابیت بسیاری برای ساکنان رامسر و تمامی مسافران و گردشگران داراست.

معروف ترین بلوار ایران یعنی بلوار کازینو رامسر

بلوار رامسر در اوایل دوره پهلوی ساخته شد و با طراحی منحصر به فرد خود مانند پلی است که دریا و کوه و جنگل را به هم متصل می کند. در انتهای بلوار معلم قمارخانه و کازینو گردشگری وجود داشت. به همین دلیل در آن زمان به آن «کازینو بلوار» می گفتند که البته بعد از انقلاب این نام به بلوار معلم تغییر یافت.

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 5289 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 13:20

دلیل تأمین UPS در یک سیستم برق، اجتناب از قطع برق مصرف کننده هاي حساس و همچنین جلوگیری از اعمال اثرات ناشی از مشکلات برق مانند نویز، کاهش یا افزایش برق، پیکهاي ولتاژ خطرناك و پایین آوردن اثرات راکتیو بارهای غیرخطی روي شبکه می باشد. زمانی که بارهاي متصل به خرید UPS از حساسیت بالایی برخوردارند بگونه ایکه خرابی UPS نگران کننده شود از سیستم ردوندانت استفاده می شود که در آن به جاي استفاده از یک UPS از دو یا چند UPS براي ضریب اطمینان بالاتر استفاده می شود، بسته به حساسیت سایت می توان از حالتهاي مختلف استفاده کرد و با توجه به آن دوندانسی مربوطه انتخاب می شود. امروز با ما در تسلا همراه باشید

درباره شرکت پرسو الکترونیک

درباره شرکت پرسو الکترونیک

شرکت صنایع پرسو ‌الکترونیک به عنوان یکی از پیشگامان عرصه خدمات یو.پی.اس اولین بار در سال ۱۳۶۹ با پشتوانه هایی از علم و با هدف توسعه و خودکفایی پا به عرصه وجود گذاشت، تا با تکیه بر دانش و شناخت کافی نسبت به بازار محصولات برقی و الکترونیکی، تولیدات مرغوبی را در این زمینه به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. سرمایه ثبتی این شرکت معادل است با ۴۰٫۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و اکنون پس از گذشت سه دهه از حضور فعالانه در بازار، با تکیه بر کادر فنی و مهندسی و نیروی انسانی بالغ بر ۳۸۰ نفر و با بهره گیری از نمایندگان مستقر در مراکز استانی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تا حدود بسیار زیادی به چشم انداز متصور خویش، که همانا مهمترین آن ارتقاء کیفیت و رضایت مندی مضاعف مشتریان می باشد دست یافته است. همچنین با سه واحد مجزای تولید و تحقیق توسعه و تجاری بازرگانی ، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خوش‌ذوقی است که صنایع پرسو الکترونیک را برای خریدی مطمئن انتخاب می‌کنند. واحد تولید یا همان کارخانه صنایع پرسو الکترونیک در کیلومتر ۵۰ اتوبان تهران-قزوين قرار داشته و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع ماموریت دارد تا ایده‌های بدیع و طرح‌های خلاقانه کارشناسان خبره این شرکت را به واقعیت تبدیل کرده و محصولی ممتاز را تولید کند. همچنین واحد تحقیق توسعه در حال طراحی و توسعه محصولات جدید و به روز می باشد که به تدریج به بازار مصرف ارائه می گردد. بخش تجاری و بازرگانی صنایع پرسو الکترونیک نیز به آدرس خيابان قائم مقام فراهانی-ضلع جنوبی بیمارستان تهران کلینیک-کوچه آزادگان-پلاک ۲ – ساختمان پُرسو آماده پذیرایی از مشتریانی است که به دنبال کسب اطلاعات فنی و مشاوره خرید، تماس و ارتباط نزدیک با محصولات این شرکت هستند.

تولیدات و خدمات شرکت صنایع پرسو الکترونیک شامل انواع خدمات یو.پی.اس

  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های Line Interactive با توان‌هایی از ۵۰۰VA تا ۳KVA
  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های Online از ۱کاوا تا ۱۰۰ کاوا
  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های ماژولار تا توان ۶۰کاوا
  • ساخت رک‌ها و شارژرهای مخابراتی کم‌ظرفیت و پر ظرفیت با تکنولوژی Switched Mode تا ۶ هزار آمپر با فریم‌های داخلی و خارجی (Indoor و Outdoor)، با پروتکل‌های محافظتی متغیر تا سقف IP55
  • پشتیبانی از شارژر صنعتی با مصارف اصلی در صنایع پتروشیمی، نفت و نیروگاه‌ها
  • اینورتر‌های ماژولار مخابراتی با سطح پیشرفته طراحی و تولید تا توان ۱۸ کاوا

 

صنایع پرسو الکترونیک با بهره‌مندی از یک تیم مجرب و با دانش کافی، از خط تولید تا نقطه پایانی مصرف همراه با مشتریان است؛ تولید، فروش و خدمات پس از فروش، تیمی باتجربه از کارشناسان مرتبط، آماده رفع تمام موانع و چالش‌های احتمالی هستند تا مشتری و مصرف‌کننده هیچ نگرانی از بابت تأمین کالای مد نظر خود نداشته باشد.

در ادامه طیف وسیعی از تولیدات شرکت صنایع پرسو الکترونیک را مطالعه خواهید نمود. صنایع پرسو الکترونیک به عنوان یک تولید‌کننده یو.پی.اس و تولید‌کننده رک شارژر در کنار تولید، ارائه دهنده خدمات یو.پی.اس و سرویس و نگهداری منابع تغذیه نیز می‌باشد.

دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس

دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس

از دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس باتری یو پی اس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شکسته شدن جعبه نگهدارنده و محافظ باتری
  2. خوردگی کابل های سر باتری یو پی
  3. شل شدن تسمه دینام
  4. شل شدن بست های نگهدارنده باتری
  5. باطری کم شدن سطح الکترولیت
  6. منبع: https://teslaups.ir/centiel-ups-repairs/
وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 13:49

سیم بکسل در حقیقت بخش پیچیده‌ ای از ماشین‌ آلات مکانیکی می باشد که مشخصات و ویژگی‌های گوناگونی دارد که قادرند تا بر روی عملکرد و طول عمر آن موثر باشند.

در حقیقت سیم بکسل جزو تجهیزات مکانیکی پیچیده می باش و قسمت ‌های متحرک زیادی را دارا است که به امر پشتیبانی و انتقال دادن یک شیء و یا بار کمک می ‌نمایند. در صنایعی که فرایند بارگیری وجود دارد ؛  از یک طرف سیم بکسل به یک کرین و یا آسانسوریا همان بالابر متصل گشته و بعد از طرفی دیگر بواسطه حلقه ، زنجیر و یا قلاب به بار وصل می گردد و بدین ترتیب با کنترلی که بر روی بار ایجاد می شود ؛  آن را جا به جا می نمایند. از سیم بکسل ها به منظور عمل بالا و پایین بردن در آسانسور بهره گرفته می ‌شود و نیز به عنوان وسیله ‌ای با هدف پشتیبانی کردن از پل ‌ها و تاورهای معلق استفاده می گردد.

همچنین سیم بکسل جزو تجهیزاتی می باشد که به دلایل بسیار زیادی از آن بهره می برند. لازم به ذکر است که طراحی منحصر به فرد آن شامل سیم ‌های متعدد فولادی می باشد که با الگویی مارپیچ به حول یک محور ، رشته ‌ای واحد را می سازند. در حقیقت این ساختار استحکام و انعطاف‌ پذیری زیادی دارد و دارای این توانایی می باشد که فشارهای نقاط عطف را تحمل نماید. به علاوه اینکه پیکربندی‌ های گوناگون مواد ، سیم و ساختار رشته ، مزایای مختلفی را به منظور کاربردهای گوناگون بوجود آورده است

فرایند انتخاب کردن سیم بکسلی که متناسب با کاربرد مورد نظر تان باشد ، محتاج دقت فراوانی می باشد. قصد و نیت ما در این مطلب ، کمک کردن به درک اجزاء ، ساختار، انواع و کاربردهای گوناگون سیم بکسل می باشد ؛ به گونه ای که این مطلب به شما کمک می نماید تا بتوانید برای کار خود ، مناسب‌ ترین و در عین حال کارآمد ترین سیم بکسل را انتخاب نمایید.

اجزاء مختلف سیم بکسل ها عبارتند از :

۱)  سیم‌هایی که از فلز تولید گشته اند ؛  یک رشته واحد را می سازند .

۲) رشته‌هایی که سیم ‌های متعددی دارند ؛ با الگویی مارپیچ به حول یک هسته جای گیری می نمایند .

۳) یک عدد هسته فولادی و یا فیبری

۴) روغن‌ کاری

لازم به ذکر می باشد که یک سیم بکسل کامل ، سیم ‌هایی منفرد دارد که یک رشته را بوجود می آورند. این سیم ‌ها در حقیقت با الگویی مارپیچ به حول یک هسته فولادی جای می ‌گیرند.

سیم بکسل وارینگتون چیست؟ سیم بکسل سیم بکسل وارینگتون چیست؟ back2

تعریف ساختار سیم بکسل ها

اصطلاحات ذیل در حقیقت به تعریف ساختار و ویژگی‌های سیم بکسل ها کمک می نمایند :

طول – سایز – پیش‌ساخته و یا غیر پیش‌ساخته – جهت و نوع تاب – پرداخت سیم ‌ها – درجه سیم – نوع هسته

سیم بکسلی که سیم ‌هایی با قطر بیشتر دارا می باشد ؛  در مقابل خرد شدگی و ساییدگی مقاوم می باشد و سیم بکسلی نیز که سیم‌ هایی با قطر کمتر دارا است ؛ انعطاف ‌پذیرتر بوده و در مقابل فرسودگی مقاوم می باشد.

الگو های رشته ‌های سیم بکسل ها

می ‌توان با بهره گیری از یک و یا چند مورد الگوهای زیر ، سیم بکسل را تولید کرد:

۱) یک لایه : متداول ‌ترین نمونه یک رشته ۷ سیمه با یک سیم در قسمت مرکز است که ۶ سیم با قطر یکسان در حول آن جای دارند.

۲) سیم بکسل Filler : دو لایه سیم هم اندازه که در حول مرکزی با لایه درونی جای دارند که تعداد سیم ‌های آن ، نصف تعداد سیم‌ های لایه بیرونی می باشد. این سیم ‌های Filler کوچک در حقیقت برابر با تعداد لایه درونی خود ، در فواصل میان سیم داخلی جای گیری می کنند.

۳) سیم بکسل Seale : دو لایه سیم که به حول یک مرکز جای گرفته و در هر لایه تعداد سیم ‌هایی یکسان می باشند . تمامی سیم ‌ها در هر لایه قطری یکسان دارند. سیم‌های خارجی بزرگ در فواصل میان سیم ‌های درونی کوچک‌ تر جای می ‌گیرند.

۴) سیم بکسل وارینگتون Warrington : دو لایه سیم که در حول مرکزی جای دارند که قطر آن با یکی از سیم‌های لایه درونی یکسان می باشد و قطر دو عدد از سیم‌های بزرگ و کوچک در لایه بیرونی نیز متغیر می باشد. در حقیقت سیم‌های بزرگتری که در لایه بیرونی جای دارند ؛ در فواصل جای گیری می نمایند و سیم‌های کوچک‌ تر نیز بر روی تاج لایه داخلی جای می ‌گیرند.

منبع: https://mg-trade.ir/what-is-a-warrington-towing-wire/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 12:09

ترکیه جزو آن کشورهایی است در حوزه تولید و فروش انواع لوازم خانگی و پوشاک  فعالیت می کنند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند مشتریان زیادی از سایر کشور ها برای خرید این دسته از محصولات  به این کشور سفر می کنند. یا به صورت آنلاین به خرید می پردازند. با بافیلومگ همراه باشید تا نحوه خرید لباس راحتی زنانه  از ترکیه را با هم بررسی کنیم.

لباس راحتی زنانه

رفته رفته لباس راحتی افراد و اعضای خانواده به صورت ست های لباس راحتی تغیر شکل دادند که بر اساس سلیقه امروزه لباس های راحتی و ست های لباس راحتی توسط برند های مختلفی در طرح های جذاب و زیبایی تولید و عرضه می شوند که علاوه بر زیبایی در روحیه افراد در داخل منزل به ویژه بانوان خانه داری که شاید مدت زمان طولانی از روز را در منزل به رسیدگی کار ها خانه می پردازند تفاوت بسیاری را بوجود می آورد.

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

یکی از چیز هایی که در خرید لباس زیر زنانه باید به آن توجه کرد نکات قبل از خرید لباس راحتی زنانه است که اهمیت زیادی برخوردار است. متاسفانه امروزه برخی از زنان و بانوان به این مسئله اهمیت چندانی نمی دهند چرا که از برخی نکاتی که در انتخاب و خرید لباس راحتی زنانه آگاه نیستند. در دنیای امروزی دیگر نباید کسی لباس های بسیار قدیمی را بپوشد، چرا که در هر لحظه و زمانی پوشیدن لباس های شیک و .

مدرن فرقی ندارد چه لباس بیرون از خانه باشد و چه لباس راحتی برای زنان باشد بر میزان اعتماد به نفس و جذابیت به ویژه در دختران و بانوان از تاثیر بسیار زیادی برخوردار است.

پوشیدن لباس راحتی توسط زنان و دختران در خانه از نکات و توصیه های بسیاری برخوردار است به گونه ای که از انواع بیماری های پوستی مانند آکنه، جوش و انواع کیست ها، ابتلا به انواع بیماری های باکتریایی و ویروسی در اندام های خصوصی زنانه، بر هم خوردگی وصعیت عروقی و رگی در نواحی حساس بدن و… جلوگیری می کند.

جنس لباس راحتی

شاید باورش سخت باشد اما به جنس لباس راحتی باید بیشتر از جنس پوشاک زنانه توجه کنید. به این دلیل که شما باید در خانه راحت باشید، به همین دلیل جنس لباس راحت و خوب می تواند این راحتی را در خانه به شما هدیه کند.

سعی کنید برای لباس خانگی از جنس های الیاف مصنوعی همچون پلی استر و نایلون استفاده نکنید. زیرا به دلیل زمخت بودن این اجناس، اجازه عبور هوا را از داخل و خارج لباس را نمی دهد و همین امر موجب تعریق زیاد می شود. اما پوشیدن لباس هایی با جنس الیاف مصنوعی برای مجالس و مهمانی ها می تواند مناسب باشد، به این دلیل که قرار نیست شما آن را برای ساعت های طولانی بر تن کنید، اما لباس خانگی این طور نیست.

چرا که جنس لباس راحتی علاوه بر این که از الیاف نرم و مطمئنی از لحاظ عدم ایجاد حساسی های پوستی برخوردار باشد باید از الیاف و بافتی استفاده شود که عمر طولانی و هم چنین بانوان و زنان خانه دار از احساس راحتی هنگام پوشیدن لباس راحت برخوردار باشند.

توصیه می شود بانوانی که کسب و کار خانگی دارند و یا خانه دار هستند لباس راحتی را بر اساس تغیر آب و هوایی فصول انتخاب کنند چرا که برای فصول سرد لباس راحتی نخی و اصلا پیشنهاد نمی شود و برای اینکه در انتخاب و خرید لباس راحتی مد نظر خود از تنوع بسیار و صرفه جویی در زمان برخوردار باشید می توانید از سایت بافیلو با کیفیت ترین لباس های راحتی زنانه را با بهترین و مناسب ترین قیمت های ممکن خریداری کنید.

خرید انواع لباس راحتی زنانه از ترکیه

همانطور که ذکر شد ترکیه جزو کشورهایی به حساب می آید که در حوزه تولید و فروش پوشاک و لباس فعالیت می کند و اکثر مردم خواهان خرید از ترکیه هستند هر فرد طبق شرایطی که دارد اقدام به خرید می کند بعضی ها مستقیم به این کشور سفر می کنند تا خودشان خرید ها را انجام دهند.

بعضی از افراد هم به هر دلیلی سفر را انتخاب نمی کنند و علاقه به خرید کردن آنلاین دارند. خرید کردن آنلاین هم به گونه ای است که برای ایرانی ها خرید مستقیم از سایت مقدور نیست حالا به دلیل نحوه ارسال و نوع پولی که در قبال کالا پرداخت خواهد شد.

بافیلو این امکان را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده است که تمام پوشاک و کالا ها را در هر نوع و اندازه  های مختلف در انواع طرح و رنگ نسبت به سلیقه مشتری را از ترکیه و سایت های مشهور ترکیه خریداری و در هر نقطه ایران به دست مشتری می رساند.

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

شرایط خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه به صورت اینترنتی

بافیلو مفتخر است که کلیه محصولات از برند های معتبر ترکیه را در کلیه سایت ها همچون ترنیدول،زارا،برشکا،ماوی و… خریداری و به تمام نقاط ایران ارسال می کند.

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 111 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 13:31

بازی رئیس قبیله یک بازی فکری و استراتژیکی است که می توانید 2 تا 4 نفره این بازی را در جمع دوستان و خانواده بازی کنید که شما را یاد بازی های نوستالژی و قدیمی مانند منچ می اندازد. این بازی مناسب برای همه سنین است و همه می توانند کنار هم این بازی را انجام دهند و هدف این بازی آموزش مهارت های اجتماعی است. در ادامه به معرفی و آموزش بیش تر بازی آموزش رئیس قبیله خواهیم پراخت.

محتویات جعبه بازی فکری رئیس قبیله

 محتویات بازی فکری رییس قبیله شامل موارد زیر هست:

  • 12 آدمک

·45 کارت

·2 حلقه ی طلسم

  • یک برد گیم
  • راهنمای بازی

داستان بازی استراتژیکی رییس قبیله

این بازی یک بازی برد گیم رقابتی است که برای تمام سنین مناسب است و باعث سرگرمی آن ها می شود که قوانین بسیار آسانی دارد قبل از این که به سراغ آموزش روش بازی رییس قبیله برویم سناریو این بازی را به شما خواهیم گفت:

دربازی استراتژیکی رئیس قبیله هر ساله قبایل کنار یکدیگر جمع می شوند تا بر سر، سر پرستی جنگل با یکدیگر رقابت کنند. هر قبیله مبارزان ماهری را به میدان می فرستد تا در این مسابقه شرکت کنند. هر قبیله جایگاهی برای آغاز بازی برای خود دارد. زمانی که مبارزان در جایگاه خود می ایستند، جادوگر جنگل که یکی از ساکنان جنگل است دستور می دهد تا بازی را شروع کنند هر قبیله ای که به نقطه پایان بازی برسد سرپرستی جنگل را بر عهده می گیرد و پیروز این مسابقه تلقی می شود.

آموزش روش بازی رئیس قبیله

در بازی بر خلاف بازی منچ تصمیم گیرنده بازی تاس ها نیستند بلکه کارت های این بازی تصمیم می گیرند روش بازی را چگونه پیش بروند و شما نسبت به کارت هایی که دارید باید استراتژیکی خود را انتخاب کنید در این بازی کارت های طلسم نیز وجود دارد که باعث افزایش جذابیت بازی می شود.

این بازی را می توان 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره بازی کرد برای هر بازیکن 3 آدمک داده می شود و کارت ها را بر زده و در داخل زمین قرار دهید و حلقه های طلسم را در وسط صفحه قرار دهید که یکی از قدرتمند ترین اجزای این بازی است و می تواند سر نوشت بازی را تغییر دهد.

جوان ترین بازیکن، باید بازی را شروع کند و بازی در جهت عقربه های ساعت می چرخد بعد از شروع بازی بازیکنان باید دو کار انجام دهند:

  • ابتدا باید یک کارت را از کارت های جادوگر بردارد و به آن عمل کند
  • کارت را پشت رو کند و در محل کارت های بازی شده قرار دهد

منبع: https://bazitahrir.com/raes-gabile

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 103 تاريخ : جمعه 15 مهر 1401 ساعت: 16:41

منطقه آزاد تجاری-صنعتی اردبیل در استان اردبیل شامل شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، گرمی (اردبیل)، بیله سوار، پارس‌آباد در شمال غرب ایران واقع شده‌است. منطقه آزاد اردبیل، به همراه شش منطقه دیگر از استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه مریوان)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر شیرین) در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید.استان اردبیل دارای ۳۸۰ کیلومتر مرز خشکی با جمهوری آذربایجان می‌باشد.

 مزیت های مراجعه به شرکت آسان تجارت

 مزیت های مراجعه به شرکت آسان تجارت

از جمله مزایای شرکت آسان تجارت در جهت انتقال حواله یوان به کشور چین از استان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         داشتن کارمزد کم نسبت به دیگر حواله ها نظیر دلار، یورو ، پوند و…
  •         سرعت زیاد در انجام حواله که بیت سه تا پنج روز کاری انجام میگیرد. فقط به خاطر داشته باشید که این زمان، زمان تقریبی است و به تعطیلات کشور مبدا و مقصد نیز بستگی دارد
  •         نداشتن خطر و احتمال بلوکه شدن حساب یا حواله از مهم ترین مزیت های حواله یوان است.
  •         ارسال رسید 24 ساعت بعد از تقاضای ارسال حواله یوان
  •         امنیت بسیار بالا

 با تبدیل شدن چین به یک یاز قطب های اقتصادی بزرگ جهان رفت آمد به این کشور افزایش قابل توجهی کرده است برخی به این کشور برای تحصیل سفر می کنند و برخی برای مراوده اقتصادی  و صادرات و واردات و تجارت و برخی دیگر برای زندگی به این کشور سفر میکنند. برای پرداخت هزینه ها در این کشور شما نیازمند این هستید که کخارج خودر را به سوان چین پرداخت کنید و اگر شما بخواهید که از کشورمان به افراد خانواده یا پرداخت هزینه به چین پول انتقال بدهید شما نیازمند انتقال حواله یوان به این کشور هستید در گذشته برای این کار نیازمند صرف وقت و زمان زیادی بود و کار دشوار و زمانبری به حساب می آمد و لیا امروزه شما برای آن امر کافی است که از یک شرکت واسط که با بانک ها چین ارتباط دارد استفاده کنید امروزه شرکت های حضوری و انلاین زیادی هستند که به این کار می پردازند ولی قطعا به دلیل پر اهمیت و حساس بودن ماجرا شما نمیتوانید به همه این واسط ها اعتماد شرکت معتبر آسان تجارت با دارا بودن یک شعبه حضوری در استان تهران و داشتن سال ها تجربه و پرسنل آموزش دیده شما را در تمامی مراحل انتقال حواله حتی قبل و بعد آن همراهی می کنند تا شما بتوانید بدون دغدغه با پپو با اطمینان خاطر و فراغ باز به این عمل بپردازید. شرکت آسان تجارت با دارا بودن سایت ایمن و سریع به شما این امکان را میدهد که هر کجا و در هر زمانی به انتقال حواله یوان بپردازید.

منبع: https://asantrading.com/yuan-remittance-from-ardabil/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 12:16

سیم بکسل در حقیقت همان طناب فولادی می باشد که از  ترکیب نمودن سه جزء اصلی مغذی ، لایه سیم و سیم بوجود می آید. از تابیده گشتن چندین سیم به دور یکدیگر ، لایه سیم یا در حقیقت همان رشته سیم بوجود می آید و از تابیده گردیدن رشته سیم ها به دور مغزی که در قسمت مرکزی جای دارد ؛  سیم بکسل بوجود می آید.

در فرایند ساخت سیم بکسل ، از سیم هایی با جنس استیل و فولادی بر حسب نوع کاربرد و شرایط محیطی که قرار بر این است تا در آن مکان استفاده شود ؛  می توان بهره برد. در حقیقت پیش از اختراع شدن این وسیله پرکاربرد از طناب و زنجیر به منظور بالا بردن و حرکت در صنایع بهره گرفته می شد.

با این حال اما به موجب مقاوم نبودن و پاره شدن طناب و زنجیر در 1984 میلادی ، فردی با نام آلبرت که در حقیقت مهندس یک معدن در کوهستان Harz  آلمان می بود ؛ موفق به تولید نخستین سیم بکسل فولادی گشت.

در اصل با گذر زمان و پیشرفت نمودن علم و صنعت ، ساخت و بهره گیری از آن گسترش و رونق بیشتری به خود دید. این روز ها شرکت های گوناگونی انواع و اقسام سیم بکسل با ویژگی ها و مشخصات فنی مختلفی را با هدف کاربردهای متعدد ، می سازند.

موارد بهره گیری از سیم بکسل ها

 با توجه به وجود تنوع بسیار در انواع و اقسام سیم بکسل و ویژگی های ساختاری گوناگون در آنان ،از آنان در حوزه های گوناگونی که احتیاج به جابه جایی و لیفتینگ باشد استفاده میشود

معرفی مراکز فروش سیم بکسل در خیابان قزوین تهران

در حقیقت اصلی ترین نقش سیم بکسل ها ، مهار ، کنترل و نگهداری کردن بار می باشد. سیم بکسل ها در اصل در کارهای بزرگی همچون معادن ، جرثقیل و در کارهای کوچک و ظریفی به مانند ترمز دوچرخه دارای کاربرد می باشد .

اصلی ترین قسمت های سیم بکسل

1)  مفتول:  از پیچیدگی چندین مفتول به دور هم استرند بوجود می آید. آهن ، فولاد ، برنز، فولاد ضد زنگ و … با عنوان مفتول در این نوع بکسل ها ها به کار گرفته می شوند .

2) استرند:  جزوی از همه سیم بکسل ها می باشد که به صورت مارپیچی به دور هسته یا همان مغزی آن تابانده گشته است.

3) هسته یا همان مغزی:  قسمت اصلی و مرکزی طناب فولادی است .

برترین مراکز فروش سیم بکسل در خیابان قزوین تهران

1) بازرگانی قراچورلو:

عرضه کردن انواع سیم بکسل در خیابان قزوین به عنوان بورس اصلی همه ادوات لیفتینگ در تهران انجام می شود. در حقیقت تنوع سیم ها ها در خیابان قزوین به بیشتر از 1000 نوع شامل ساختارها ، بافت ها سایز یا همان قطرهای گوناگون ، متریال های مختلف با گرید های متنوع فولادی و استیل ودر برند های متفاوت و آن هم با کاربری های پر تنوع می باشد.

در این میان اما بازرگانی قراچورلو با سالیان سال سابقه در حوزه واردات و فروش سیم بکسل های مصرفی صنایع گوناگون ، در خدمت مشتریان محترم به منظور مشاوره رایگان پیش از فروش است. این بازرگانی معتبر ، واقع شده در خیابان قزوین تهران می باشد که در ارائه نمودن انواع  و اقسام سیم بکسل و همه اتصالات آن به مشتریان عزیز ، آمادگی کامل دارد.

منبع: https://aloabzar.com/introducing-tow-wire-sales-centers-in-qazvin-street-tehran/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 15:53

ساحل میرمهنا یکی از معروف‌ترین سواحل کیش

رفتن به ساحل میرمهنا یعنی حضور در بزرگ‌ترین پارک ساحلی کیش. این ساحل که به عنوان بزرگ‌ترین پارک ساحلی جزیره شناخته می‌شود در بلوار دریا، یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری جزیره واقع شده است. این پارک ساحلی بزرگ با مساحتی حدود ۱۰ هکتار از مسجد خاتم الانبیاء(ص) تا میدان جاسک امتداد دارد.

اگر دوست دارید مردم محلی این جزیره را از نزدیک ملاقات کنید و وقت بیشتری با آنها سپری کنید، ساحل میرمهنا پل ارتباطی شما با این مردم خواهد بود. این ساحل از محله‌های توریستی دور است اما در عوض به محله‌های غیر توریستی که محل زندگی مردم محلی جزیره هستند نزدیک است.

اسکله نسبتا بزرگ میرمهنا در وسط این پارک ساحلی با ۴ ایستگاه برای قایق سواری و چهار مکان برای منظره دریا وجود دارد و جالب است بدانید که پارک از محل همین اسکله به دو نیمه فرضی تقسیم می‌شود. فاز اول این ساحل که از بهترین سواحل کیش است از مسجد خاتم النبیاء تا اسکله صیادی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و فاز دوم از اسکله صیادی تا میدان جاسک که ۶۰۰۰ متر مربع مساحت دارد.

ساحل میرمهنا

ناگفته نماند که این پارک ساحلی بسیار سرگرم کننده است. مثلاً می‌توانید به اسکله‌ها بروید و ماهیگیری کنید یا نه در ساحل دراز بکشید و منظره زیبای لاک پشت‌های دریایی را در زیر نور خورشید تماشا کنید. همچنین می‌توانید در امتداد ساحل قدم بزنید یا در سایه یک آلاچیق استراحت کنید. تفریحات و کارهای جذاب دیگر هم مثل خرید ماهی تازه صید شده در بازار ماهی، کرایه قایق برای گشت و گذار در دریا و شبگردی در ساحل و گوش دادن به موسیقی زنده وجود دارد.

ماهیگیری در ساحل میر مهنا رایگان است و امکان ماهیگیری با قلاب از اسکله وجود دارد. فاز دوم پارک دارای دو زمین بازی برای کودکان، کتابخانه عمومی، بازار عرب، نمازخانه ساحلی، بازار ماهی، مسیر دوچرخه سواری و… است.

ساحل مرجان

ساحل مرجان یکی دیگر از شگفت انگیزترین و بهترین سواحل کیش است. چند لحظه چشمان خود را ببندید و تصویری از آبی بیکران دریا، آفتاب درخشان و سواحل مرجانی را مجسم کنید. این قاب زیبا متعلق به ساحل مرجان جزیره کیش است که بدون شک زیباترین ساحلی است که می‌توانید در جزیره پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اجاره ویلا در کیش

این ساحل زیبا و خیره کننده را می‌توانید در قسمت شرقی جزیره، کنار بازار مرجان پیدا کنید. آب دریا در این قسمت از جزیره به قدری شفاف و تمیز است که دنیای موجودات زیر آب به خوبی نمایان است. وقتی مرجان‌‌ها می‌میرند، توسط امواج به همراه سنگ‌های زیبا، صدف‌ها و همین‌طور حلزون‌های زیبا به ساحل مرجان آورده می‌شوند و این جلوه‌ای خاصی به ساحل می‌بخشد که در هیچ جای دیگری نمی‌توان یافت.

در آب زلال و فیروزه‌ای این ساحل می‌توان موجودات دریایی متنوعی از جمله شقایق‌ دریایی، چتر دریایی، حلزون و مرجان‌ را دید و صدف‌‌ و گوش‌ماهی‌ از سطح آب و کنار ساحل جمع آوری کرد. اینها را می‌توان به بازار مرجان برد و اجناس و سوغات محلی خرید. این ساحل که یکی از بهترین سواحل کیش محسوب می‌شود به دلیل زیبایی بی‌بدیل، به مکانی اید‌آل برای عکاسان و مکانی عالی برای تفریح تبدیل شده است. تماشای غروب و طلوع خورشید در این ساحل می‌تواند تصویری خاطره انگیز از سواحل کیش را در قاب ذهن شما رقم بزند.

ساحل مرجان

تفریحات متنوع و هیجان انگیز این ساحل مرجانی شامل طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی از جمله جت اسکی، شاتل و پاراسلینگ، غواصی و تفریحات دیگر از جمله دوچرخه سواری در پیست دوچرخه سواری کیش، استراحت در سایه آلاچیق‌های ساحلی، کافی‌شاپ‌گردی و… می‌شود. این پارک علاوه بر کافی‌شاپ و فودکورت امکاناتی دیگری چون رستوران، بوفه و سرویس بهداشتی هم دارد. همچنین چند مورد ازهتل‌های معروف کیش مانند داریوش و پارمیس نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

منبع: https://sepanja.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%db%8c%d8%b4/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 14:01

بندرعباس بزرگترین بندر ایران، مرکز استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در جنوب ایران است. بندرعباس به دلیل قرارگیری در منطقه راهبردی و اقتصادی تنگه هرمز، یکی از قطب‌های اقتصادی ایران می‌باشد. بندر شهید رجایی که در این شهر قرار دارد، بزرگترین بندر کانتینری ایران است. مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به‌عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های پرشمار و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور همچنین منطقه مبدل کرده‌است.ترانزیت کالا، خرما، مرکبات، شیلات، صادرات دوباره کالا، بندرعباس در گذشته محل صادرات ظروف چینی بوده و در اروپا (به ویژه در انگلیس) با نام گامبرون (gombroon) شناخته می‌شد .جمهوری خلق چین اولین کنسولگری ایرانی خود را سال ۱۴۰۰ در شهر بندر افتتاح کرد

انتقال حواله یوان در بندرعباس

سالانه دانشجویان و بازرگانان و افراد زیادی به کشور چین به دلایل مختلفی مانند تجارت و صادرات و واردات و تحصیل و زندگی به این کشور سفر می کنند زیرا در دهه اخیر روز به روز چین به یک قطب اقتصادی تبدیل می شود و سهم زیادی از بیشتر تولیدات جهان در بیشتر زمینه ها را دارد. مسافران و تجار به این کشور نیاز مند این هستند که هزینه های خود یا خانواده خود را به یوان در این شرکت پرداخت کنند. برای مثال بازرگانان نیازمند این هستند که هزینه حمل و نقل و پرداخت هزینه کالا های خود یه یوان نیازمند هستند.

 شما برای انتقال یوان در ابتدا نیازمند یک شرکت معتبر هستید که واسطه شود و این کار را برای شما انجام دهد. واسط های زیادی هستند که در این میان این کار را انجام میدهند ولی پیدا کردن شرکت معتبر برای این امر کار انقدر آسانی نیز نیست. شرکت معتبر آسان تجارت با داشتن یک شعبه در تهران و سایت معتبر و امن و پر سرعت از همه جا میتوانید به پرداخت حواله خود بپردازید. همکاران متخصص ما در شرکت اسان تجارت در همه مراحل انتقال چه قبل ان و چه بعد همراه شما هستند و در این امر شما را یاری میکنند تا  شما با خیال راحت بتوانید به انتقال حواله خود بپردازید.

انتقال حواله یوان توسط شرکت معتبر آسان تجارت به صورت آنلاین و در بازه های زمانی سه تا پنج روزه انجام می گیرد. نکته مهمی که بایستی به آن توجه خاصی داشته باشید این است که بازه زمانی سه تا پنج روزه انتقال یوان ممکن است به دلیل وجود تعطیلی های کشور مبدا و مقصد به تاخیر بیافتد. همچنین برخی از بانک های کشور چین شرایط تحویل یوان را از کشور ایران را فعال کرده اند ولی برخی از بانک ها برای انتقال و نشست حواله به حساب مورد نظر به تایم و زمان بیشتری نیاز دارند.

حواله یوان از تبریز

انتقال حواله یوان سفید

یوان انواع متنوعی دارد که در مختلفی مثل حواله یوان سفید، یوان صرافی، یوان فوری، یوان معمولی، یوان بدون کارمزد هستند.

بعضی از موارد انتقال یوان سفید کلاه برداری صورت می گیرد چونا که نرخ حواله را به مشتری با قیمت کمتری اعلام می کنند ولی از طرف دیگر از یوان سفید استفاده نمی کنند و در عوض یوان معمولی استفاده می کنند.

شایان به ذکر است که انتقال حواله یوان سفید  منشا مشخص دارند به این معنا که  واریز کننده و دریافت کننده حواله  یوان سفید مشخص میباشد. برای همین باید قبل از انتقال حواله  از مسدود نبود طرف دوم یعنی گیرنده اطمینان حاصل فرمایید بعد از آن  انتقال خود را انجام دهید چون اگر حساب شرکت یا   یا صرافی که انتقال حواله به ان صورت میگیرد مسدود باشد. شرکتی که انتقال حواله  را بر عهده دارد هیچ مسئولیتی قبول نمیکند.

منبع: https://asantrading.com/yuan-remittance-in-bandarabas/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 15:50